Awaria urządzenia ?
Szukaj serwisu w Twoim mieście
Dodaj firmę
rejestruj za darmo
Wyszukaj Serwisu w Twoim mieście

Województwo

Miasto

Rodzaj sprzętu

Producent

Typ serwisu

Poleca: 100% osób
Firma: 

MadMax inż. Sebastian Malek

Adres: 

76-200 Słupsk

Wileńska 39 Box 15-

Pokaż kontakt
Informacja
Usługi
Komentarze i oceny
Jak dojechać
Kontakt z Serwisem

Firma MADMAX została założona w 2004 roku. Od początku swojego istnienia naszym celem jest zadowolenie najbardziej wymagającego klienta. Solidność i szybkość działania w połączeniu ze współpracą z największymi dystrybutorami sprzetu komputerowego w Polsce, sprawia że nasza oferta jest zawsze świadczona na najwyższym poziomie. W ofercie znajdują się wszelkie urządzenia i podzespoły związane z produkcją sprzętu komputerowego, sieci komputerowych, oraz szeroko rozumiane urządzenia peryferyjne.

 

MadMax - firma istanieje na rynku od 10 lat. Znajdujemy się w Słupsku przy ulicy Wileńskiej - CH Manhatan box 16-17.

 

Przez cały okres działalności pracujemy z powodzeniem na renomę którą posiadamy dzięki naszym Klientom. Prowadzimy sprzedaż komputerów, laptopów, netbooków, oprogramowania oraz komponentów i akseoriów komputerowych dla klientów indywidualnych oraz realizujemy każde zamówienia od kontrahentów boznesowych. Prowadzimy również profesjonalne cenrum serwisowe gdzie prowadzimy serwis laptopów, notebooków, netbooków, tabletów, płyt głównych, konsol do gier oraz wszelkiego rodzaju elektroniki użytkowej. Posiadamy specjalistyczne laboratorium oraz najnowocześniejszy certyfikowany sprzęt wiodących producentów. Bogate doświadczenie w zakresie świadczonych usług oraz długa historia firmy sprawiają że zaufało nam już wielu znamienitych Klientów. Jesteśmy przekonani że powierzając nam swój sprzęt nie zawiedziesz się na naszym profesjonaliźmie.

 

Nasz serwis wykonuje naprawy pogwarancyjne notebooków każdego producenta, naprawiamy min: laptopy oraz komputery po zalaniu, po przepięciu, uszkodzone karty graficzne, oraz wszystkie typowe naprawy każdego rodzaju sprzętu elektronicznego. Wymieniamy uszkodzone matryce, inwertery oraz taśmy VGA w laptopach, jeśli jest taka konieczność wykonujemy również skomplikowane wymiany układów BGA oraz SMD na płytach głównych oraz konserwację i wymianę układów chłodzenia dla pewności oczyszczamy sprzęt w posiadanej myjce ultradźwiękowej. Wyposażenie jesteśmy fabryczny system naprawczy renomowanej firmy „Peace”, który pozwala na naprawę nawet najbardziej skomplikowanych uszkodzeń. Dzięki certyfikowanemu stanowisku ESD(posiadającego stosowne zabezpieczenia elektrostatyczne) wszystkie naprawy przeprowadzane w naszym centrum są zbliżone do procesów technologicznych wiodących producentów elektroniki, dzięki zastosowaniu tej metody naprawa jest skuteczna a koszt jest znacznie niższy aniżeli zakup nowego produktu.

 

Jeśli chcesz oddać sprzęt do naszego serwsiu możesz to zrobić osobiście w CH "Manhatan" na I piętrze box 16 - 17, , szczegółowe informacje znajdują się w sekcji "Lokalizacja". Jeśli natomiast nie jesteście Państwo w stanie dotrzeć do nas osobiście zawsze możecie wysłać do nas sprzęt kurierem, po uprzednim kontakcie z naszym technikiem otrzymacie Państwo informację o szczegółach procedury.

 

Regulamin i procedury serwisu
DEFINICJE

 

SERWIS – „MadMax inż. Sebastian Malek”
ul. Wileńska 39 Box 40
76-200 Słupsk
Klient - osoba lub firma zgłaszająca sprzęt do naprawy
Sprzęt - urządzenie elektroniczne przekazywane do serwisu np. laptop, komputer, telefon itp.
NAPRAWY

 

Każdy sprzęt oddawany do naprawy otrzyma swój numer zlecenia, który jest rejestrowany w systemie.
Jeśli szacowany koszt naprawy ulegnie zmianie w trakcie realizacji zlecenia, o zmianie kosztu naprawy klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
SERWIS w sprawie diagnozy uszkodzenia oraz kosztach naprawy będzie kontaktował się z klientem telefonicznie lub e-mailowo.
SERWIS rozpoczyna naprawę w momencie uzyskania zgody klienta na naprawę.
Czas realizacji naprawy jest uzależniony stopnia skomplikowania oraz dostępności części zamiennych i może wynosić 21dni roboczych.
GWARANCJA

 

Warunkiem ważności gwarancji jest nienaruszona plomba gwarancyjna oraz przedstawienie rachunku za wykonaną usługę. Przedmiot gwarancji dotyczy tylko i wyłącznie tych towarów lub usług, które zostały wymienione lub były wykonane.
Okres gwarancji na usługi SERWIS-u wynosi 90dni. W szczególnych przypadkach okres ten ustalany jest indywidualnie i może ulec skróceniu, zależy od stopnia uszkodzeń - dotyczy to laptopów po zalaniu lub sprzętu naprawianego wcześniej przez inne firmy.
Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane w terminie 21 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy.
W przypadku rezygnacji z naprawy Klient ponosi całkowity koszt zwrotu sprawnego towaru.
W okresie gwarancji SERWIS nie ponosi odpowiedzialności za wady sprzętu powstałe w wyniku użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.
Czas usunięcia wady ujawnionej w okresie gwarancyjnym może zostać wydłużony o czas potrzebny na sprowadzenie właściwej części zamiennej.
SERWIS automatycznie przedłuża okres gwarancji sprzedanego towaru lub wykonanej usługi o czas jaki przedmiot reklamacji przebywał SERWISie.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ

 

SERWIS nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się na nośnikach pamięci oraz oprogramowanie, które zainstalowane jest na przekazanym urządzeniu przeznaczonym do naprawy.
Klient oświadcza, że na posiada stosowne licencje do zainstalowanego oprogramowania.
SERWIS zastrzega sobie zwrot nie naprawionego sprzętu klientowi z powodu braku podzespołów.
SERWIS nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie.
SERWIS nie ponosi odpowiedzialności za sprzęt który był wcześniej naprawiany przez inną firmę.
SERWIS wykonuje ekspertyzę uszkodzenia laptopa zgodnie ze zgłoszoną usterką przez Klienta. Na prośbę Klienta SERWIS może wykonać pełną ekspertyzę za dodatkową opłatą.
Wyłączenie rękojmi. W granicach obowiązującego prawa SERWIS wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady oraz nie składa żadnych zapewnień (wyraźnych, domniemanych, wynikających z ustawy lub innych) w odniesieniu do oferowanych produktów i informacji w tym, bez ograniczeń, wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi w zakresie wad prawnych, wartości handlowej, zadowalającej jakości, przydatności do określonego celu, a także jakąkolwiek odpowiedzialność z tytułu rękojmi lub zapewnień wynikającą z trybu prowadzenia transakcji lub z praktyk handlowych.
Ograniczenie odpowiedzialności. SERWIS nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody, które są związane z oferowanymi produktami bądź zawartymi na stronie informacjami, w tym za jakiekolwiek szkody wtórne, przypadkowe, pośrednie, szczególne, wynikowe, karne lub ekonomiczne (w tym: utraty przychodów, korzyści, kontraktów, klientów, interesów lub transakcji handlowych bądź przewidywanych oszczędności), nawet wtedy gdy został powiadomiony o możliwości powstania takich szkód.
Kupujący potwierdza iż zgadza się, że powyższe ograniczenia odpowiedzialności obowiązują nawet wtedy, gdy odpowiednie odszkodowanie nie rekompensuje poniesionej szkody. Całkowita odpowiedzialność Sprzedającego za bezpośrednie straty jest ograniczona do 100% kwoty uiszczonej przez Kupującego za zakupione produkty lub usługi.
TRANSPORT

 

Przesyłki krajowe realizowane są za pośrednictwem firmy DPD
Wszystkie wysyłki są ubezpieczone do kwoty 5 000zł
Klient ponosi koszt wysyłki i wynosi on 20zł netto / paczkę do 30kg.

 

Serwis laptopów:
Typowe uszkodzenia oraz wykonywany zakres prac:

 

Płyty główne:

 

naprawy po zalaniu;
naprawa, wymiana chipsetów graficznych;
naprawa kontrolera napięć;
naprawa przetwornic;
wymiana mostków północnych;
wymiana mostów południowych;
wymiana gniazd;
naprawa układu ładowania;
naprawy, programowanie kości BIOS;
wymiana kontrolerów;
naprawa i konserwacja układów chłodzenia.
Wyświetlacz LCD:

 

 

 

naprawa taśm łączących matryce z komputerem;
naprawa elektroniki matryc (również naprawa połączeń między elektroniką a wyświetlaczem);
naprawa inwerterów,
wymiana;
wymiana świetlówek,
naprawa złącz.

 

Klawiatura:

 

Jest to jeden z najbardziej podatnych oraz najczęściej podlegającym uszkodzeniu elementem notebooka. Mogą się na nią wylać różne płyny, lub też same klawisze mogą ulec wyrwaniu lub zniszczeniu. W pierwszej kolejności staramy się naprawić taką klawiaturę przeprowadzając proces czyszczenia i konserwacji ale jeśli nie przynosi to rezultatu wymieniamy na fabrycznie nową.

 

Konserwacja laptopów:

 

Konserwacja polega na demontażu laptopa, usunięciu nieczystości, które dostały się w szczeliny wentylacyjne, poprawienie drożności oraz regeneracja powłok dprowadzających ciepło a jeśli zachodzi taka konieczność również usunięciu zanieczyszczeń w myjce ultradźwiękowej.

 

Poza wyżej wymienionymi, wykonujemy również:

 

 

 

wymianę lub naprawę obudowy laptopów;
wymianę lub naprawę zawiasów;
ściąganie haseł;
czyszczenie oraz wymianę napędów optycznych;
naprawę i wymianą dysków twardych;
odzyskiwanie danych;
konfigurację i instalację systemów operacyjnych.

 

Komputery stacjonarne wszystkich typów
Typowe uszkodzenia oraz wykonywany zakres prac:

 

Jednostka centralna

 

 

 

konfigurację i instalację systemów operacyjnych;
odwirusowywanie;
odzyskiwanie danych;
czyszczenie oraz konserwację; naprawę i wymianą dysków twardych;
naprawę oraz wymianę kart rozszerzeń;
naprawę oraz wymianę zasilaczy.

 

Monitory

 

 

 

naprawa uszkodzonego układu zasilania;
naprawa po zalaniu.

 

 

 

Konserwacja

 

Bardzo istotnym aspektem podczas eksploatacji Waszego komputera oraz monitora jest jego konserwacja a więc usuwania z jego wnętrza wszelkich zanieczyszczeń. Bardzo często bagatelizujemy ten problem a ma on bardzo istotny wpływ na niezawodność oraz czas eksploatacji, tak więc zalecamy wizytę w naszym serwisie raz na 6 miesięcy w celu poprawnego wykonania tej czynność a tym samym przedłużenia żywotności posiadanego sprzętu.

 

Konsole
Typowe uszkodzenia oraz wykonywany zakres prac:

 

PS3

 

 

 

naprawa płyty głównej - YLOD, mrugajaca żółta dioda - uszkodzenie GPU;
naprawa lub wymiana uszkodzonego napędu.

 

Xbox

 

 

 

naprawa płyty głównej - RROD mrugajacy czerwony pierścień - uszkodzenie GPU;
naprawa lub wymiana uszkodzonego napędu.
Konserwacja

 

Konsola, narzędzie domowej rozrywki jest zazwyczaj bardzo intensywnie wykorzystywane przez wszystkich domowników, niestety brak poprawnie przeprowadzonej konserwcji prowadzi do powstania poważnych usterek wynikających z przegrzania w/w urzadzenia. Aby zapobiec problemom zapraszamy Państwa do naszego serwisu w celu przeprowadzenia poprawnej konserwacji .

 

Tablety, telefony
Typowe uszkodzenia oraz wykonywany zakres prac:

 

 

 

usunięcia blokady SIM-lock.
naprawa lub wymiana wyświetlacza;
naprawa po zalaniu; odzyskanie danych z karty SIM i pamięci telefonu;
instalacja oprogramowania.

 

Konserwacja

 

 

 

W związku z tym, że urządzenia tego typu są zazwyczaj przenoszone w bardzo różnych warunkach to typowym dla nich uszkodzeniem jest problem z klawiaturą wyświetlaczem lub wszelkiego typu gniazdami wynikające z nadmiernego zabrudzenie pyłem, piaskiem etc. Aby uniknąć niemiłych niespodzianek należałoby starannie zabezpieczyć przenoszone gadżety a okresowo poddać go konserwacji, tu nie niestety nie ma z góry określonego okresu w, którym należy te czynność przeprowadzić tak więc zapraszamy do naszego serwisu w dogodnym dla Państwa terminie.


 


Specializacje punktu serwisowego:

[ Pogwarancyjna naprawa Laptopy, Netbooki Słupsk ], [ Gwarancyjna naprawa Laptopy, Netbooki Słupsk ],

Serwis pogwarancyjny Słupsk
MadMax inż. Sebastian Malek

Serwis gwarancyjny Słupsk
MadMax inż. Sebastian Malek

Usługi powiązane z naprawą sprzętu

Laptopy, Netbooki :
-

Acer


-

Apple


-

Aristo


-

Asus


-

Benq


-

Dell


-

Fujitsu Siemens


-

Gateway


-

Gericom


-

HP, Compaq


-

Lenovo, IBM


-

Maxdata


-

MSI


-

Packard Bell


-

Samsung


-

Sony


-

Toshiba


-

Inne / Pozostałe


-

USŁUGA: czyszczenie,konserwacja


-

USŁUGA: odzyskiwanie danych



Laptopy, Netbooki :
-

Acer


-

Apple


-

Aristo


-

Asus


-

Benq


-

Dell


-

Fujitsu Siemens


-

Gateway


-

Gericom


-

HP, Compaq


-

Lenovo, IBM


-

Maxdata


-

MSI


-

Packard Bell


-

Samsung


-

Sony


-

Toshiba


-

Inne / Pozostałe


-

USŁUGA: czyszczenie,konserwacja


-

USŁUGA: odzyskiwanie danych



Serwis naprawa laptopów, netbooków Słupsk :


Naprawa , wymiana i montaż uszkodzonych podzespołów: matryc LCD/ LED i inwerterów, świetlówek wyświetlacza, klawiatur, dysków twardych, pamięci, układów graficznych - reballing BGA, obudów i zawiasów laptopa, gniazda zasilania, napędów czytników optycznych CD / DVD / Blu-ray, płyt głównych po zalaniu, baterii, kart WiFi, gniazd słuchawkowych, gniazd USB, wymiana wtyczek, układu zasilania i sterowania, gniazd procesora, gniazd pamięci. Czyszczenie wnętrza i układu chłodzenia z wymianą materiałów termoprzewodzących - wymiana past i termopadów oraz czyszczenie radiatora i wiatraka. Pomoc przy instalacji i konfiguracji połączenia z internetem, dostępu do internetu, bezprzewodowego Internetu, sieci WiFi. Odzyskiwanie danych z: skasowanych plików, partycji z uszkodzonych dysków twardych, dysków SSD, pamięci przenośnych pendrive, uszkodzonych kart pamięci, urządzeń z wbudowaną pamięcią Flash oraz innych nośników, wszelkich innych nośników pamięci. Aktualizacja oprogramowania, czyszczenie rejestrów systemowych, defragmentacja dysku, tworzenie kopii bezpieczeństwa, odzyskanie hasła. Instalacja i konfiguracja: sprzętu sieciowego, sterowników- driverów, systemu operacyjnego, urządzeń peryferyjnych, printserwerów, kamer IP, oprogramowania, połączenia internetowego, routera, skrzynek email, sieci LAN i WIFI , serwera, bezprzewodowego Internetu. Odwirusowanie czyli usuwanie wirusów, trojanów, robaków. Modernizacja notebooków - wymiana procesorów, rozbudowa pamięci. Usterki: brak obrazu na monitorze, nie wykrywa urządzeń USB, problemy z siecią Lan i WiFi, blue screen, głośny wentylator, wymiana podzespołów i modernizacja, nie uruchamia się laptop, wgranie i aktualizacja Biosu, diagnoza laptopa, przegrzewanie laptopa, pęknięta matryca, buczący wiatrak, ciemny obraz, nie włącza się, uszkodzone zawiasy, pęknięta obudowa, laptop po burzy lub zalany, paski na ekranie.

Opinie użytkownków
Wpisz adres z którego jedziesz: (Miasto, ulica nr domu)




Wszelkie prawa zastrzeżone
Kopiowanie materiałów zabronione
Strona wykorzystuje cookies. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. więcej
Zamknij komunikat
facebook
google+
Poleć znajomym stronę serwisko.pl