Awaria urządzenia ?
Szukaj serwisu w Twoim mieście
Dodaj firmę
rejestruj za darmo
Wyszukaj Serwisu w Twoim mieście

Województwo

Miasto

Rodzaj sprzętu

Producent

Typ serwisu

Poleca: 0% osób
Firma: 

SOCO Szyma i Wspólnicy Spółka Jawna

Adres: 

90-249 Łódź

S. Jaracza 45

Pokaż kontakt
Informacja
Usługi
Komentarze i oceny
Jak dojechać
Kontakt z Serwisem

Głównym obszarem naszego działania jest oprogramowanie do zarządzania organizacją (przedsiębiorstwem, jednostką budżetową, stowarzyszeniem). Jesteśmy w stanie dostarczyć i wdrożyć
każde oprogramowanie z rodziny Comarch Klasyka, Comarch OPT!MA i Comarch CDN XL, będące
aktualnie w ofercie COMARCH SA. Dzięki nim możemy wspomóc Klienta w rozwiązaniu jego aktualnych problemów księgowych, podatkowych, logistycznych, magazynowych, kadrowo-płacowych i organizacyjnych. Prowadzimy szkolenia stanowiskowe (dedykowane dla konkretnego Klienta), a także szkolenia otwarte, z zakresu wykorzystania i użytkowania programów Comarch.

Naszym Klientom oferujemy kompleksową dostawę systemów komputerowych, choć właściwszym
byłoby tu określenie: dostawę rozwiązań informatycznych. U każdego Klienta dokonujemy szczegółowej analizy potrzeb i możliwości, po czym dostarczamy gotowe, kompletne rozwiązanie, które zawsze wnosi nową jakość organizacyjną i nowe możliwości biznesowe do firmy.

Dostarczamy wszelkie elementy niezbędne do zbudowania systemu informatycznego Klienta: serwery, stacje robocze, terminale, drukarki, urządzenia fiskalne, czytniki kodów i kolektory danych, okablowanie strukturalne, sprzęt telekomunikacyjny, a także wszelkie peryferia i materiały eksploatacyjne.

Oprócz rozwiązań COMARCH dostarczamy także pełen zakres oprogramowania, niezbędnego do zrealizowania u Klienta zakładanych rozwiązań: wszystkie systemy oferowane przez Microsoft, w tym systemy operacyjne, rozwiązania serwerowe, terminalowe i pocztowe, programy do pracy grupowej, pakiety biurowe, w tym także w wersjach MOLP i edukacyjnych, oraz programy zapewniające bezpieczeństwo danej organizacji: antywirusowe, antyspyware`owe oraz programowe firewalle. Współpracujemy
z największymi dostawcami markowego sprzętu i oprogramowania. Z powodzeniem wdrażamy także systemy mobilne i pracę wielooddziałową on-line. Integracji dostarczanych rozwiązań sprzętowych
i programowych dokonujemy przy pomocy doświadczonego personelu. Oferujemy rozwiązania wielokrotnie sprawdzone; z wielu z nich zresztą korzystamy sami.

Nasz liczny i kompetentny zespół może efektywnie wesprzeć Klienta na każdym etapie budowania
Jego systemu informatycznego. Dzięki dwudziestoletnim doświadczeniom we współpracy z firmami
i instytucjami różnego typu możemy służyć pomocą we wprowadzeniu systemów Comarch w podmiotach gospodarczych i organizacjach o dowolnej specjalności i prawnej formie działania, jak również w różnego typu jednostkach budżetowych. Zapewniamy obsługę posprzedażną i powdrożeniową; zakres tej obsługi jest dopasowywany indywidualnie do potrzeb Klienta. Wprowadzony w rozwiązaniach Comarch system ciągłej aktualizacji wersji oprogramowania u Użytkownika zapewnia mu pełen komfort pracy w warunkach zgodnych
z aktualnymi regulacjami prawnymi. Dzięki naszemu wsparciu nasz Klient ma zapewniony dopływ najlepszych rozwiązań biznesowych, co korzystnie pozycjonuje Go na tle konkurencji w branży.

My nie tylko sprzedajemy programy i komputery, ale możemy dostarczyć Wam nowoczesną, sprawną technologię biznesową. Korzystajcie z niej i bądźcie wśród najlepszych.


Nasza wiedza, zdobywana od roku 1988 podczas prowadzenia wdrożeń i serwisów w ponad 2,5 tysiącach Firm w całym kraju, pozwoliła nam na opracowanie wielu schematów świadczenia usług informatycznych. Każdej wielkości Firma może dopasować nasze usługi wdrożeniowe i serwisowe do swoich potrzeb z uwzględnieniem własnej specyfiki, wymagań własnych działów IT, możliwości finansowych czy rodzaju własnych systemów informatycznych (stacjonarne lub działające w chmurze).

Wdrożenie oferowanych przez nas rozwiązań programowych, sprzętowych, sieciowych i internetowych odbywa się zawsze po przeprowadzeniu analizy przedwdrożeniowej i zawarciu umowy wdrożeniowej, akceptowanej przez obydwie strony. W zależności od złożoności wdrażanych rozwiązań informatycznych i wzajemnego zaufania zbudowanego przez strony w okresie dotychczasowej współpracy, obowiązują ustalenia ustne lub zapisane w dokumentach: „Protokół z Analizy Przedwdrożeniowej” i „Umowa Wdrożeniowa”.

Świadczone przez nas usługi serwisowe może być objęty praktycznie każdy element użytkowanych systemów informatycznych: oprogramowanie systemowe i użytkowe, sprzęt, sieci kablowe lub bezprzewodowe, urządzenia mobilne bądź urządzenia nawigacyjne.

Oto przykładowe modele świadczenia usług serwisowych, które w każdym przypadku podlegają dopasowaniu do wymagań Klienta:

Usługi serwisowe, prowadzone u Klientów, z którymi nie są podpisane szczegółowe umowy serwisowe. Tego typu usługi są rozliczane godzinowo z uwzględnieniem metody świadczenia usługi – bezpośrednio w lokalizacji Klienta lub zdalnie, z wykorzystaniem specjalistycznych, bezpiecznych narzędzi informatycznych.
Usługi, realizowane u Klientów na podstawie szczegółowych umów na wykonanie konkretnej usługi lub zakresu usługi.
Usługi serwisowe, realizowane dla Klientów, z którymi są podpisane stałe umowy serwisowe, rozliczane miesięcznie.
Ostatnia opcja powinna być szczególnie interesująca dla Klientów, gdyż wyróżniają ją między innymi:

Niższe koszty, niż przy usługach rozliczanych godzinowo (zniżka około 15%)
Gwarancja wykonywania koniecznych czynności konserwacyjnych w systemie informatycznym, zapewniających nieprzerwaną pracę systemu IT
Gwarantowany czas reakcji serwisu SOCO na awarię systemu informatycznego
Stały, telefoniczny dostęp do kompetentnego serwisanta SOCO, pełniącego funkcję administratora usług serwisowych u konkretnego Klienta
Usługi gwarancyjne wg warunków producenta na sprzęt zakupiony w SOCO
Zainstalowanie specjalizowanego, bezpiecznego narzędzia informatycznego do świadczenia bardzo szybkich usług serwisowych przy pomocy zdalnego dostępu do poszczególnych elementów systemu informatycznego Klienta



Specializacje punktu serwisowego:

[ Pogwarancyjna naprawa Kasy,wagi,drukarki fiskalne Łódź ], [ Gwarancyjna naprawa Kasy,wagi,drukarki fiskalne Łódź ],

Serwis pogwarancyjny Łódź
SOCO Szyma i Wspólnicy Spółka Jawna

Serwis gwarancyjny Łódź
SOCO Szyma i Wspólnicy Spółka Jawna

Usługi powiązane z naprawą sprzętu

Kasy,wagi,drukarki fiskalne :
-

Inne / Pozostałe



Kasy,wagi,drukarki fiskalne :
-

Inne / Pozostałe



Serwis naprawa kasy, wagi, drukarek fiskalnych Łódź :


Instalacja, programowanie, szkolenie, uruchomienie modułu fiskalnego fiskalizacja, legalizacja, okresowy przeglądy techniczny i odczyt kasy, wagi, drukarki fiskalnej. Wymiana pamięci fiskalnej po zapełnieniu. Wytarowanie, wypoziomowanie, wzorcowanie, sprawdzenie czułości i dokładności, kalibracja wagi fiskalnej.

Opinie użytkownków
Wpisz adres z którego jedziesz: (Miasto, ulica nr domu)




Wszelkie prawa zastrzeżone
Kopiowanie materiałów zabronione
Strona wykorzystuje cookies. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. więcej
Zamknij komunikat
facebook
google+
Poleć znajomym stronę serwisko.pl