Awaria urządzenia ?
Szukaj serwisu w Twoim mieście
Dodaj firmę
rejestruj za darmo
Wyszukaj Serwisu w Twoim mieście

Województwo

Miasto

Rodzaj sprzętu

Producent

Typ serwisu

Poleca: 0% osób
Firma: 

ITvip - wsparcie informatyczne

Adres: 

80-386 Gdańsk

Lęborska 3B

Informacja
Usługi
Komentarze i oceny
Jak dojechać
Kontakt z Serwisem

W pełni profesjonalny serwis. Dzięki ITVip, nie musimy już się martwić o problemy z komputerami w naszej firmie. Wszelkie usterki rozwiązują bardzo szybko.

 

PAKIETY

Podstawowy:
Comiesięczna całodzienna wizyta serwisanta, który w tym czasie stara się rozwiązań jak najwięcej problemów - nawet tych najprostszych.
Dodatkowo - comiesięczna kopia dokumentów i innych ważnych dla użytkowników plików. Dane przechowywane są na szyfrowanych dyskach i są niedostępne dla osób trzecich.

Rozszerzony:
Pakiet podstawowy + przyjazd serwisanta do awarii, która nie pozwala użytkownikowi na dalsza pracę.
Natychmiastowa reakcja pozwala przywrócić stanowisko pracy do ponownego użytku w ciągu jednego dnia roboczego. Zazwyczaj czas jest krótszy, cały proces zamyka się w kilku godzinach.

Pełen pakiet:
Pakiet rozszerzony + minimum jedna wizyta serwisanta w tygodniu, w trakcie której rozwiązuje możliwe bieżące problemy ze sprzętem komputerowym i siecią. W pakiecie jest możliwość opieki nad serwerem. Zdalna pomoc informatyka oraz doradcy w godzinach 7-21. Oczywiście na każde żądanie wyjazd serwisanta do siedziby klienta w celu rozwiązania aktualnych problemów, które uniemożliwiają komfortową pracę.

Wyżej wymienione pakiety - to tylko przykłady. Każdy przypadek jest badany osobno, a oferta dopasowywana do indywidualnych potrzeb Klienta, tak aby obsługa informatyczna przynosiła jak najwięcej korzyści przy jednoczesnym ograniczaniu zbędnych kosztów. Dajemy gwarancję jakości naszych usług, a zakres obowiązków i sposobu ich świadczenia reguluje odpowiednia umowa.

W oparciu o nasze bogate, wieloletnie doświadczenie w administracji sieciami i serwerami w wielu firmach - zarówno małych, jak i dużych – stworzymy firmową sieć komputerową “skrojoną” idealnie pod Twoje potrzeby, co z całą pewnością zoptymalizuje działanie wszelkich możliwych procesów w Twojej firmie – od prostego przepływu informacji, po przydział dostępu konkretnych pracowników do konkretnych zadań oraz danych, z jasnym podziałem obowiązków.

Posiadamy bogatą, opartą o nasze wieloletnie doświadczenia, ofertę w zakresie tworzenia, utrzymania oraz rozbudowy sieci komputerowych, która obejmuje wszystkie możliwe etapy wdrażania systemu w Państwa firmie: od kluczowych podstaw, takich jak analiza potrzeb naszego klienta, poprzez wykonanie "szytego na miarę" projektu, po wdrożenie naszych rozwiązań wraz ze stałą, profesjonalną opieką serwisową i administracyjną nad Państwa siecią.

Proponujemy:

- Projektowanie sieci WAN/WLAN
- Profesjonalne wdrażanie zabezpieczeń sieciowych
- Dobór urządzeń, o które oparta będzie sieć, według najnowszych standardów
i najlepszych dostępnych obecnie rozwiązań
- Optymalizacja sieci wewnętrznej pod każdym wymiarem (wdrażanie procedur ułatwiających wymianę danych i informacji w firmie)
- Projektowanie sieci VPN (Site to Site, zdalny dostęp do sieci firmowej)
- Dostosowywanie pomieszczeń pod względem telekomunikacyjnym (fachowa organizacja
okablowania i rozmieszczenie urządzeń z uwzględnieniem ergonomii)
- Natychmiastowe wsparcie techniczne - zarówno doraźne (na miejscu), jak i zdalne (poprzez oprogramowanie TeamViewer), oraz telefoniczne
- Serwis urządzeń firmowych (Serwery NAS, drukarki, laptopy, komputery PC, skanery)
- Umożliwianie monitringu ruchu sieciowego na każdym urządzeniu wchodzącym w skład

Sprzęt w Twojej firmie nigdy nie był i nie będzie bezawaryjny - z pewnością zauważyłeś to już nie raz.

Drukarki odmawiają posłuszeństwa w najmniej odpowiednich momentach, używane kilkanaście godzin dziennie komputery potrafią zawieszać się, czy zdradzać najróżniejsze objawy nieporawnego działania - jak na ironię, najczęściej tuż po skończeniu się okresu gwarancyjnego, jakim były objęte.

Powodów niepoprawnego działania sprzętu i akcesoriów komputerowych mogą być dziesiątki - jak choćby, przykładowo - zbyt intensywna eksploatacja, zakurzenie pomieszczeń, brak czyszczenia i konserwacji sprzętu, niedbałość osób użytkujących urządzenia (spożywanie napojów i posiłków w pobliższu urządzeń elektronicznych), niepoprawne użytkowanie (jak choćby użycie niskiej jakości zamienników tuszu w drukarkach, czy siłowe próby naprawy zacięć papieru).

Dla nas ważne jest jednak to, by bez względu na rodzaj awarii jak najszybciej przywrócić sprzęt komputerowy każdego rodzaju do pełnej funkcjonalności - zaś nasi serwisanci są po prostu specami od takich zadań. Rozwiążą zarówno problemy wynikające z fizycznych uszkodzeń wszelkiego typu urządzeń elektronicznych, jak i problemy czysto softwareowe: komputery zainfekowane złośliwym oprogramowaniem, niestabilne działanie systemów operacyjnych i programów, czy problemy z oprogramowaniem routerów i drukarek.

Oczywiście, zdarzają się wypadki, gdy koszt naprawy wspomnianych urządzeń jest nieopłacalny, a tańszym i lepszym wyjściem będzie wtedy zakup nowego sprzętu. Takie przypadki najczęściej dotyczną uszkodzeń płyt głównych kilkuletnich laptopów i elektroniki w wielu typach drukarek.
Na bierząco śledzimy nowości rynku komputerowego i sami testujemy najnowsze rozwiązania. To nasza pasja. Do Twojej firmy z pewnościa nie dostarczymy sprzętu, na jakim sami nie chcielibyśmy pracować; dotyczy to zarówno sprzętu nowego jak i po naprawie.


Oferujemy:

- Bezbłędną, fachową, rzetelną i natychmiastową diagnozę awarii sprzętu komputerowego
- Wymianę zużytych, wadliwych elementów drukarek (np. wyeksploatowane głowice)
- Konserwację układów chłodzenia w komputerach stacjonarnych i laptopach
- Wymianę i naprawę płyt głównych, kart graficznych, dysków twardych i zasilaczy w komputerach stacjonarnych, które uległy awarii
- Wymianę matryc, zawiasów, układów zasilania w uszkodzonych laptopach
- Wymianę uszkodzonych elementów okablowania komputerowego i sieciowego
- Konserwację i reinstalację systemów operacycjnych (Windows, Linux, Mac OS) w tym instalacja uaktualnień i poprawek systemowych
- Serwis i wymianę urządzeń sieciowych (Serwey NAS, routery, switche)
- Modernizację i rozbudowę notebooków i komputerów PC
- Instalację oprogramowania antywirusowego i usuwanie skutków działania złośliwego oprogramowania
- Naprawę i wymianę komputerowych urządzeń peryferyjnych wszelkiego typu
- Naprawę sprzętu "on-site", czyli na miejscu, w Twojej firmie
- Dostarczenie do firmy sprzętu zamiennego, na czas usunięcia bardziej poważnych, skomplikowanych awarii

Jeśli przypadkowo skasowałeś dane z dysku, straciłeś je w wyniku awarii komputera (np. podczas burzy) albo usunął je celowo zwolniony właśnie pracownik – nie martw się, dane można odzyskać. Oferujemy odzyskiwanie danych utraconych w wyniku skasowania, błędów oprogramowania, ataków wirusowych, przerw w dostawie prądu, skoków napięcia, ale także w wyniku uszkodzenia mechanicznego nośnika danych (płyty CD/DVD, twardego dysku). Usunięte dane można odzyskać w 70-95% - z taką skutecznością pracują nasi specjaliści od odzyskiwania danych. Podczas przywracania utraconych plików i folderów gwarantujemy zachowanie pełnej poufności odzyskiwanych danych, a więc możesz być całkowicie spokojny o ich bezpieczeństwo.

Pamiętaj, po utracie danych nie korzystaj z urządzenia! Zwiększa to szanse na odzyskanie wszystkich plików.

Jeśli przynajmniej raz w godzinach szczytu w Twojej firmie skończył się papier do drukarki czy toner, bądź po prostu umiesz wyobrazić sobie co mogłoby się stać w takim przypadku – zgodzisz się z tym, że odpowiednie zaplecze materiałów eksploatacyjnych to jedna z podstaw.
Sam ich zapas – to jedno. Inna rzecz to ich jakość. Zamienniki tonerów i tuszy – owszem, można stosować, ale nie we wszystkich modelach drukarek się to zaleca. Zawrót głowy? Spokojnie – o to będziemy się martwić my.

Oferujemy:

- „Ratunkowo”, doraźnie, z natychmiastowym czasem reakcji dostarczymy do Twojej firmy tonery, tusze, bębny barwiące, rolki, taśmy do drukarek atramentowych, laserowych, kserokopiarek oraz faksów

- Dobór odpowiednich materiałów eksploatacyjnych – o optymalnym, możliwie najlepszym stosunku jakości do ceny

- Sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i artykułów biurowych wraz z odbiorem zużytych pojemników

Posiadasz laptopa Sony Vaio i masz z nim problem?
Nic dziwnego - jest to jedna z najbadziej awaryjnych marek laptopów, jakie kiedykolwiek istniały.
Aktualnie wiele serwisów odmawia nawet przyjmowania ich do naprawy - przez bardzo ciężko dostępne, lub horrendalnie drogie części zamienne.
Sony wycofało się z produkcji laptopów, pozostawiając samym sobie rzeszę ich klientów bez technicznego wsparcia.
ITvip to serwis, który nie odmawia napraw żadnego sprzętu komputerowego. Zajmiemy się naprawą Twojego laptopa, nawet jeśli jest w najbardziej opłakanym stanie.

Oto lista najczęściej spotykanych problemów z laptopami Sony Vaio:

brak możliwości aktualizacji systemu Windows 8/8.1 do Windows 10 lub liczne problemy systemowe po jej wykonaniu
połamana obudowa matrycy, spowodowana bardzo słabej jakości łączeniem zawiasów z klapą
awarie gniazd zasilania, wynikające z nieracjonalnie zaprojektowanego przeplotu przewodów między zawiasami, które szorują o kable przy każdym otwieraniu notebooka
awarie taśm matrycy, objawiające się jako migotanie ekranu podczas poruszania pokrywą i ekranem, wynikające z dokładnie tego samego powodu, co problemy z gniazdami zasilania
przegrzewanie się, z racji stosunkowo słabo zaprojektowanego układu chłodzenia - co wyjątkowo łatwo zauważysz, w momencie, gdy Twój laptop hałasuje, jest gorący, a jednocześnie po przyłożeniu ręki do otworu wentylacyjnego nie czuć podmuchu gorącego powietrza.

Laptopy tej formy, obok produktów HP, uchodzą za najcięższe w serwisowaniu. Choć nie jest to regułą (są konstrukcje wyjątkowo proste), najczęściej laptopy tego japońskiego producenta są koszmarne w demontażu i ponownym złożeniu, z czego wynika często wyraźnie większa cena za konserwację układów chłodzenia w Toshibach, gdyż aby wykonać tak podstawową czynność, trzeba - w przypadku wielu modeli, jak choćny “przeklęte” P200, A200, A300 - demontować praktycznie każdą część konstrukcji. Warto wspomnieć, że koszmarem dla wszystkich, którzy zdecydują się na ręczną reinstalację systemu w Toshibie, jest wsparcie techniczne producenta. Często, by zdobyć sterowniki do naszego laptopa, musimy ściągać te od serii mniej lub bardziej podobnej, gdyż na stronie producenta często brak wielu modeli, a same sterowniki - jeśli już je znajdziemy - pobierają się koszmarnie wolno, przez powolne serwery Toshiby. W skrócie: laptopy te, szczególnie modele z lat 2007-2012, to postrach serwisantów. Do nowszych modeli ciężko mieć większe zastrzeżenia: niczym się nie wyróżniają ani na plus, ani na minus. To po prostu godne polecenia laptopy.

Najczęściej występujące problemy z laptopami Toshiba:

Nagłe psucie się klawiatury, bez jakiejkolwiek winy użytkownika. O ile klawiatury w laptopach najczęściej psuja się przez zalania, o tyle serie L600, L640, C600, C650, C660 potrafią odmówić współpracy bez wyraźnego powodu. Klawiatury padają w nich bardzo często, ale na szczęście są tanie i łatwe do wymiany.
Awarie układów graficznych. Toshiba w swoich laptopach bardzo często (poodbnie jak HP), zamiast past, stosuje thermopady - które posiadają o wiele gorsze właściwości odprowadzania ciepła, niż pasta. Z tego też powodu nasz serwis dość często spotyka się z Toshibami, w których po włączeniu zapalają się diodki kontrolne, jednak na matrycy brak obrazu - co w przypadku laptopów najczęściej (choć nie zawsze!) oznacza śmierć grafiki. Naprawa tych awarii nigdy nie jest tania i łatwa.
Połamane zawiasy. Kostrukcje Toshiby (szczególnie A200, A300) z racji dość dyskusyjnej trwałości materiałów zastosowanych przy produkcji zawiasów, bardzo często cierpią na takie przypadłości, jak wyłamana klapa matrycy, połamane rogi obudowy, etc. Na szczęście - dzisiaj nie trudno o te części zamienne. Są one tanie i łatwo dostępne. W minionych latach jednak ceny zawiasów do niektórych modeli tego producenta wynosiły nawet 250zł za komplet.

Przyjęło się, że sprzęt firmy Hewlett Packard to produkty dobrej jakości. Fakt faktem - konstrukcje HP są pięknie wykonane, posiadają niebagatelną stylistykę i wzornictwo.
Z doświadczenia możemy powiedzieć także, iż laptopy HP raczej nie trafiają do naszeog serwisu na naprawy wynikające z nietrwałości konstrukcji - a chodzi tu o połamane lub wyłamane z obudowy zawiasy czy popękaną z biegiem lat obudowę.
Problemy, jakie dotyczą laptopów HP są związane najczęściej z przegrzewaniem się i zwarciami na płytach głównych.
Owo piękne wzornictwo w konstrukcjach tej firmy często możliwe jest tylko kosztem aspektu użytkowego tychże komputerów przenośnych.

Laptopów HP najczęściej dotyczą usterki typu:

brzęczenie, głośnie działanie wentylatora - spowodowane wyginaniem się obudowy pod klawiaturą w skutek nacisku dłoni, która z kolei uciska i wygina aluminiową obudowę wentylatora, powodując tarcie łopatek
przegrzewanie się - w skutek źle zaprojektowanych systemów kratek wentylacyjnych w obudowie, często bezzasadnie przysłoniętych plastikiem, co niekorzystnie wpływa na obieg powietrza wewnątrz konstrukcji
zwarcia na płycie głównej w okolicach zakończenia radiatora, które wynikają ze zbyt wysokich temperatur pracy, których częstym skutkiem jest migotanie ekranu, lub błędnie wyświetlane kolory na ekranie, gdyż dokładnie w tym miejscu znajduje się najczęściej łączenie z płytą główną taśmy matrycy
Przerywanie/migotanie/zanikanie obrazu przy poruszaniu pokrywą matrycy - z powodu słabej jakości zastosowanych przewodów w taśmach, które z czasem łamią się wewnątrz oplotów
Awarie układów graficznych, objawiących się w następujący sposób: laptop włącza się, palą się diodki zasilania oraz ładowania baterii, jednak brak obrazu. To typowy przypadek w serii HP DV6000, wynikający z przegrzania się układu graficznego.
Tak jak w przypadku każdego laptopa cykliczne czyszczenie i wymiana past są bardzo istotne, tak w HP są wręcz konieczne, by zapewnić bezproblemową pracę.
W naszym serwisie jesteśmy w stanie poradzić sobie z każdą z wymienionych awarii, a także sprawić, by większość z nich w przyszłości nie wystąpiła.

Acer, wbrew obiegowej opinii, wcale nie produkuje sprzętu gorszej jakości od konkurencji. A przynajmniej nie robi tego od dobrych kilku lat. Obecnie konkstrukcje tej marki niczymnie ustępują Asusowi czy Lenovo, a często przewyższają je nie tylko wytrzymałością, ale i elegancją wykonania, czy możliwościami odprowadzania ciepła. Niestety, jak każdy elektroniczny sprzęt - mają swoje dolegliwości. Ciężko jednak wskazać pewne konkretne awarie, na które narażone są Acery. Nie mają one jakichś szczególnie słabych punktów, a miejsce wystąpienia awarii, w dużej mierze zależy od użytkownika i jego sposobu ekspolatacji sprzętu.

Jeśli musielibyśmy jednak wskazać - opierając się na własnych doświadczeniach z serwisowania i napraw - co najczęściej ulega uszkodzeniu w latopach tej firmy, wskazalibyśmy następujące rzeczy:

Zawiasy. Warto jednak zauważyć, że nie łamią się one po prostu, jak to ma miejsce u innych producentów, lecz wyrywają z mocowań w dolnej obudowie, po kilku latach używania. Warto zauważyć, że obecnie mało który laptop działa na tyle długo, by doszło do takiej awarii.
Gniazda zasilania. Najczęściej wyrwane przez użytkownika, który szarpie za kabel zasilający. Acer obecnie najczęściej stosuje gniazda na złączu (nie lutowanie do płyty głównej), toteż stosunkowo łatwo je wymienić
Klawiatury. I tu znów - najczęściej padają z winy użytkownika. Najczęstszą przyczyną awarii klawiatury jest oczywiście zalanie - czyli “flagowy” typ uszkodzeń, jakich dokonują właściele laptopów. Z reguły nie są trudne w wymianie, poza nielicznymi wyjątkami. W naszym serwisie sama czynność naprawy nie trwa z regułuy dłużej, niż kilka minut.
Przegrzewanie się, czyli najczęściej występujący problem z laptopami. Przedmuchanie sprężonym powietrzem to o wiele za mało, by poradzić sobie z tym problemem i najczęściej prowadzi tylko do tego, że wdmuchujemy brud i kurz z układu wentylacyjnego jeszcze głębiej. Skutki tego mogą być oczywiste.

Do laptopów firmy Lenovo należy podchodzić dwojako: z jednej strony chiński producent ma w swojej ofercie takie legendy jak cała seria ThinkPad, słynąca z niezawodności, odporności, bezproblemowej pracy i wyjątkowej odporności na uszkodzenia wszelkiego typu (zalania, upadki, temperatura, uszkodzenia mechaniczne) z drugiej strony produkuje także średnio wykonane laptopy serii Ideapad B, Y czy G. Dlatego też ciężko oceniać firmę Lenovo w sposób całościowy, gdyż istnieje ogromna dysproporcja w jakości oferowanych przez nią produktów.

Jeśli mielibyśmy wskazać najczęstsze bolączki laptopów Lenovo (gdy idzie o serie niebiznesowe i nieprofesjonalne), to z pewnością będą to wątpliwej jakości zastosowane plastiki w obudowie, jak i dość łamliwe zawiasy, podatne na uszkodzenia. Jak wynika z opinii naszych klientów i firm, z jakimi współpracujemy, najnowsze laptopy Lenovo potrafią całkiem poważnie się przegrzewać – i to już od nowości.

Warto wspomnieć, że z punktu widzenia serwisu, laptopy Lenovo są dość przyjemnie skonstruowane, jeśli chodzi o wymianę części.
Gniazda zasilania najczęściej są na złączach – nie trzeba ich wylutowywać, a wystarczy prosta wymiana. Porty USB (najczęściej umiejscowione po prawej stronie) często są na złączach, wspólnie z gniazdem słuchawkowym, co także bardzo ułatwia wymianę).

Modele, które z racji wyłamania gniazda zasilania trafiają do naszego serwisu, to:

LENOVO IDEAPAD G400, G400S, G405, G490, G500, G500-20236, G500-5939, G500-59393123, G505, G500S, G505S, G570, G575, Z560, U460, Y470, Y580, Y585, B560, B550, B530, B540, B580, B590, B570, E520

Na problemy z zawiasami i matrycą najczęściej skarżą się klienci posiadający modele:

Lenovo B serie B50-45
Lenovo B serie B50-70
Lenovo G serie G50-30
Lenovo G serie G50-45
Lenovo G serie G50-70
Lenovo Ideapad U serie U530
Lenovo Ideapad Z serie Z510
Lenovo Ideapad U serie U530
Lenovo Ideapad Y serie Y50 (59421859)
Lenovo Ideapad Y serie Y50-70
Lenovo Ideapad Y serie Y50-70 (59-427489)
Lenovo Thinkpad Edge E540 20C60041
Lenovo Thinkpad L serie L530
Lenovo Thinkpad S serie S531
Lenovo Thinkpad S serie S540 (20B30059GE)
Lenovo Thinkpad T serie T540p
Lenovo Thinkpad W serie W540 (20BG001BGE)
Lenovo Y serie Y50 (59421859)
Lenovo Y serie Y50-70
Lenovo Y serie Y50-70 (59-427489)

Laptopy firmy Asus są jakościowymi średniakami – ciężko wskazać ich największe bolączki, gdyż w zależności od serii, czy konkretnego modelu, każdy cierpi na inną przypadłość.

Warto jednak wspomnieć, że w latach 2009-2012, praktycznie wszystkie wypuszczone na rynek laptopy Asusa cierpiały na bardzo delikatne gniazda zasilania, które w połączeniu z kątowym wtykiem zasilacza, są najczęściej chyba spotykanymi laptopami w serwisie, jeśli chodzi o naprawy tak zwanych „power jacków” – i są nam doskonale znane.

Laptopy marki Asus często posiadają dość felernie fabrycznie nałożoną pastę termoprzewodzącą, co skutkuje częstym przegrzewaniem się i wyłączeniem laptopa podczas pracy. Warto wspomnieć o tym, że Asus jako jeden z nielicznych obecnie producentów, plombuje śruby układu chłodzenia – tak więc zmiana pasty zawsze wiąże się z utratą gwarancji producenta.

Nie jest również przypadkiem dość często spotykane wyłamywanie się zawiasów w laptopach Asusa z wspomnianego wyżej okresu, gdyż były one wówczas wykonywane z bardzo słabej jakości aluminium, w dodatku tak niefortunnie ukształtowanego, że można wręcz przypuszczać, iż ich pękanie było absolutnie zaplanowane. Najczęściej objawiało się z początku lekkim wybrzuszeniem na obudowie matrycy, potem zaś użytkownik obserwował kompletnie wyłamany zawias, najczęściej wraz z kawałkiem obudowy, a często także wraz z taśmą matrycy. Dlatego jeśli widzisz w Asusie lekko nadłamaną ramkę matrycy zaraz przy zawiasie: reaguj szybko, gdyż to ostatni moment, gdy można jeszcze naprawić to w sensowny i tani sposób.

To, co Asusowi jednak można zarzucić, to słaby serwis gwarancyjny. Producent ten bardzo często próbuje uniknąć zwrotów gwarancyjnych, czy napraw, zrzucając winę za usterkę na użytkownika, wbrew faktom – bo skoro cała seria laptopów cierpi na podobną przypadłość i psuje się to samo, ciężko zarzucać winę użytkownikowi.

Gniazda zasilania najczęściej ulegają awarii w modelach:

Seria A: A52, A53, A53E, A53S, A53SV, A53U, A53Z, A54, A54C
Seria K: K50, K52, K52DE, K52DR, K52DY, K52F, K52JB, K53, K53E, K53S, K53SV
Seria N: N75, N75E, N75F, N75S, N75SF, N75SL
Seria X: X52, X53S, X54, X54C, X54F, X54H, X54HY, X54K, X54L, X54XB, X54XI

F3J, F3JA, F3JC, F3JP, F5C, F5GL, F5SR, F5VL, F5Z, F5RL, F5RI, F5SL, F5V, F5VI, F5, F5M, F5N, F5R, A5E, A6K, M51, M51V, X51, X51H, X51L, X51R, X51RL, A6RP, A8HE, F3F, F3H, X70, X70S, X70L, X70E, A6K, A6M, A6R, F3K, F3S, F3SV, F3T, W6F, W7J, X50R, X53S, Z53J, Z53JA, Z53JC, X50RL, X50SL, X50V, X50C, X50VL, X50, X50M, X50N, X50R, PRO50n, R1E, R1F, S5N, F80, F80Cr, F80L, F80Q, F80S, F3U, L3400S, L3800C, S62E, W5000, W5F, W6A, W1000 (W1), M2400N, M3000N, M6N, Z7100, X50V, X50RL, X50SL, X50V, X50C, X50VL, X50, X50M, X50N, X50R, X50V, X51, X51H, X51L, X51R, X51RL, X70, X70S, X70L, X70E, Z53J, Z53JA, Z53JC, Z710
F3J, F3JA, F3JC, F3JP, F3F, F3H, F3K, F3S, F3SV, F3T, F5C, F5GL, F5SR, F5VL, F5Z, F5RL, F5RI, F5SL, F5V, F5VI, F5, F5M, F5N, F5R, M51, F80, F80Cr, F80L, F80Q, F80S, F3U, L3400S, L3800C, M51V, M2400N, M3000N, M6N,PRO50n, R1E, R1F, S5N, S62E, W6F, W7J, W5000, W5F, W6A, W1000 (W1), X50RL, X50SL, X50V, X50C, X50VL, X50, X50M, X50N, X50R, X50V, X51, X51H, X51L, X51R, X51RL, X70, X70S, X70L, X70E, Z53J, Z53JA, Z53JC, Z710

Problemy z zawiasami najczęściej posiadają:

K52, K52D, K52DR, K52F, K52J, K52JB, K52JC, K52JE, K52JK, K52JR, K52JT, K52JU, K52N, ASUS X58L X51R X51RL


Specializacje punktu serwisowego:

[ Pogwarancyjna naprawa Komputery stacjonarne Gdańsk ], [ Pogwarancyjna naprawa Laptopy, Netbooki Gdańsk ],

Serwis pogwarancyjny Gdańsk
ITvip - wsparcie informatyczne

Serwis gwarancyjny Gdańsk
ITvip - wsparcie informatyczne

Usługi powiązane z naprawą sprzętu

Komputery stacjonarne :
-

Acer


-

Apple


-

Asus


-

Benq


-

Dell


-

Fujitsu Siemens


-

HP


-

Komputery Składane


-

Lenovo ,IBM


-

Samsung


-

Sony


-

Inne / Pozostałe


-

USŁUGA: czyszczenie,konserwacja


-

USŁUGA: odzyskiwanie danych



Laptopy, Netbooki :
-

Acer


-

Apple


-

Aristo


-

Asus


-

Benq


-

Dell


-

Fujitsu Siemens


-

Gateway


-

Gericom


-

HP, Compaq


-

Lenovo, IBM


-

Maxdata


-

MSI


-

Packard Bell


-

Samsung


-

Sony


-

Toshiba


-

Inne / Pozostałe


-

USŁUGA: czyszczenie,konserwacja


-

USŁUGA: odzyskiwanie danych



Firma nie realizuje napraw gwarancyjnych

Serwis naprawa komputerów stacjonarnych Gdańsk :


Błędy w wyświetlanym obrazie, nie wykrywa urządzeń USB, problemy z siecią LAN i WiFi, blue screen, głośny wentylator, wymiana podzespołów i modernizacja, nie uruchamia się komputer, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wgranie i aktualizacja Biosu, diagnoza komputera, Reballing układów BGA, przegrzewanie. Odwirusowanie - usuwanie wirusów, trojanów, robaków. Naprawa , wymiana i montaż uszkodzonych podzespołów: karta graficzna, klawiatura, wentylator, karta dźwiękowa, procesor, pamięć, dysk twardy, płyta główna, myszka, zasilacz komputerowy, dysk SSD, napęd, czytnik. Aktualizacja oprogramowania, czyszczenie rejestrów systemowych, defragmentacja dysku, tworzenie kopii bezpieczeństwa, odzyskanie hasła. Instalacja i konfiguracja sterowników- driverów, systemu operacyjnego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania, połączenia internetowego, routera, skrzynek email, sieci LAN i WIFI , serwera, bezprzewodowego Internetu. Odzyskiwanie danych - skasowanych plików, partycji z uszkodzonych dysków twardych, dysków SSD, pamięci przenośnych pendrive, kart pamięci, urządzeń z wbudowaną pamięcią Flash oraz innych nośników.


Serwis naprawa laptopów, netbooków Gdańsk :


Naprawa , wymiana i montaż uszkodzonych podzespołów: matryc LCD/ LED i inwerterów, świetlówek wyświetlacza, klawiatur, dysków twardych, pamięci, układów graficznych - reballing BGA, obudów i zawiasów laptopa, gniazda zasilania, napędów czytników optycznych CD / DVD / Blu-ray, płyt głównych po zalaniu, baterii, kart WiFi, gniazd słuchawkowych, gniazd USB, wymiana wtyczek, układu zasilania i sterowania, gniazd procesora, gniazd pamięci. Czyszczenie wnętrza i układu chłodzenia z wymianą materiałów termoprzewodzących - wymiana past i termopadów oraz czyszczenie radiatora i wiatraka. Pomoc przy instalacji i konfiguracji połączenia z internetem, dostępu do internetu, bezprzewodowego Internetu, sieci WiFi. Odzyskiwanie danych z: skasowanych plików, partycji z uszkodzonych dysków twardych, dysków SSD, pamięci przenośnych pendrive, uszkodzonych kart pamięci, urządzeń z wbudowaną pamięcią Flash oraz innych nośników, wszelkich innych nośników pamięci. Aktualizacja oprogramowania, czyszczenie rejestrów systemowych, defragmentacja dysku, tworzenie kopii bezpieczeństwa, odzyskanie hasła. Instalacja i konfiguracja: sprzętu sieciowego, sterowników- driverów, systemu operacyjnego, urządzeń peryferyjnych, printserwerów, kamer IP, oprogramowania, połączenia internetowego, routera, skrzynek email, sieci LAN i WIFI , serwera, bezprzewodowego Internetu. Odwirusowanie czyli usuwanie wirusów, trojanów, robaków. Modernizacja notebooków - wymiana procesorów, rozbudowa pamięci. Usterki: brak obrazu na monitorze, nie wykrywa urządzeń USB, problemy z siecią Lan i WiFi, blue screen, głośny wentylator, wymiana podzespołów i modernizacja, nie uruchamia się laptop, wgranie i aktualizacja Biosu, diagnoza laptopa, przegrzewanie laptopa, pęknięta matryca, buczący wiatrak, ciemny obraz, nie włącza się, uszkodzone zawiasy, pęknięta obudowa, laptop po burzy lub zalany, paski na ekranie.

Opinie użytkownków
Wpisz adres z którego jedziesz: (Miasto, ulica nr domu)




Wszelkie prawa zastrzeżone
Kopiowanie materiałów zabronione
Strona wykorzystuje cookies. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. więcej
Zamknij komunikat
facebook
google+
Poleć znajomym stronę serwisko.pl