Awaria urządzenia ?
Szukaj serwisu w Twoim mieście
Dodaj firmę
rejestruj za darmo
Wyszukaj Serwisu w Twoim mieście

Województwo

Miasto

Rodzaj sprzętu

Producent

Typ serwisu

Poleca: 0% osób
Firma: 

XSystem S.A.

Adres: 

91-473 Łódź

Julianowska 54B

Pokaż kontakt
Informacja
Usługi
Komentarze i oceny
Jak dojechać
Kontakt z Serwisem

XSystem S.A. działa na rynku łódzkim od 1999r. Bogate doświadczenie w zakresie napraw i bieżącej obsługi urządzeń Xerox - potwierdzone autoryzacją Producenta - pozwala na obsługę serwisową szerokiego spektrum urządzeń, począwszy od małych drukarek nabiurkowych aż po wymagające maszyny poligraficzne.

Naszymi Klientami są zarówno podmioty z sektora MSP, korporacje, instytucje państwowe jak i firmy z branży reklamowej. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie z dbałością o każdy szczegół.

 

AUTORYZOWANY SERWIS XEROX, SHARP I OKI

XSystem S.A. działa na rynku łódzkim od 1999r. Bogate doświadczenie w zakresie napraw i bieżącej obsługi urządzeń Xerox, Sharp oraz OKI (Executive Series), potwierdzone autoryzacją Producenta, pozwala na obsługę serwisową począwszy od małych drukarek nabiurkowych aż po wymagające maszyny poligraficzne. Naszymi Klientami są zarówno podmioty z sektora MSP, korporacje, instytucje państwowe jak i firmy z branży reklamowej. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie z dbałością o każdy szczegół.

 

SERWIS GWARANCYJNY

Realizujemy naprawy gwarancyjne w zakresie posiadanych autoryzacji dla urządzeń marki Xerox, Sharp oraz OKI. Szczegółowe warunki serwisu gwarancyjnego określone są przez Producenta urządzenia.

Pomoc w tej kwestii uzyskasz również kontaktując się z Działem Obsługi Klienta XSystem (zakładka Kontakt).

UMOWA SERWISOWA FSMA (FULL SERVICE MAINTENANCE AGREEMENT)

Nieważne czy kupisz urządzenie do biura czy w celach poligraficznych zawsze liczysz na wysoką jakość wydruków w krótkim czasie i w cyklu bezawaryjnym. Umowa FSMA zapewnia wydłużenie czasu sprawnego funkcjonowania Twojego urządzenia. Główne korzyści dla Klienta wynikające z podpisania umowy FSMA:

• stała opłata za stronę, niezależnie od pokrycia drukiem

• koszt wydruku zawiera wszystkie części zamienne i materiały eksploatacyjne (brak wyłączeń gwarancyjnych)

• umowa podpisywana co najmniej na 36 miesięcy

• wizyta serwisu „na żądanie Klienta”

• koszty uzależnione od ilości wykonanych wydruków/kopii – umowa z zadeklarowaną ilością wydruków lub bez;

• opłata miesięczna jest niezależna od ilości wizyt serwisowych

• umowa zapewnia Klientowi jasno określone warunki serwisowe (SLA) – czas reakcji 240 minut od momentu zgłoszenia + czas dojazdu

• w przypadku przedłużania się naprawy udostępniana jest maszyna zastępcza;

• niższe koszty wydruków w porównaniu z takim samym urządzeniem na gwarancji

• dostawa materiałów eksploatacyjnych w ciągu 24 godzin (poniedziałek-piątek)

• wsparcie techniczne on-line

• możliwość dodatkowych szkoleń operatorskich

SERWIS POGWARANCYJNY

Zapewniamy kompleksową obsługę oraz pełne wsparcie Klienta od momentu zakupu urządzenia aż do deinstalacji. Bez względu na to czy posiadasz małą drukarkę laserową czy duże urządzenie wielofunkcyjne, oddając nam je w opiekę gwarantujemy:

- kompleksową i rzetelną obsługę serwisową,

- doradztwo techniczne,

- ekspertyzy,

- szkolenia,

- działania prewencyjne.

Naszym atutem jest wieloletnie doświadczenie i wynikająca z tego praktyczna wiedza. Nasi specjaliści są na bieżąco szkoleni w zakresie najnowszych technologii. Świadczymy usługi z zakresu:

- konserwacji urządzeń,

- doraźnych napraw sprzętu,

- diagnostyki i wyceny usterek,

- wsparcia technicznego,

- sprzedaży części zamiennych,

- oceny stanu technicznego maszyny.


Serwis pogwarancyjny świadczony jest w ramach sieci serwisowych producentów urządzeń: Xerox, Sharp, Ricoh, HP, OKI, Konica Minolta, Kyocera i innych.

 

Drukowanie lub skanowanie to nie tylko komputer i urządzenie drukujące/skanujące, to również infrastruktura przewodów zasilających i sygnałowych.

Dzięki wiedzy i doświadczeniu naszych pracowników jesteśmy w stanie zaproponować Klientom zaprojektowanie i wykonanie nowych jak i modernizację istniejących sieci teleinformatycznych wg. technologii stosowanych przez najlepsze firmy w branży, np. Telegärtner czy Legrand.

Elementy aktywne sieci pełnią nie mniej ważną rolę w działaniu współczesnego przedsiębiorstwa. Od nich zależy pewność i bezpieczeństwo w dostępie do zasobów informatycznych firmy a to przecież krwioobieg każdej organizacji w XXI wieku. Jako podstawę budowy nowoczesnej i wydajnej sieci teleinformtycznej proponujemy zastosowanie urządzeń producentów sprawdzonych, zapewniających wysoką stabilność, wszechstronność i bezpieczeństwo swoich produktów, jak np. Cisco, Juniper czy HP.

Dzięki współpracy z najlepszymi dostawcami na rynku IT w Polsce i na świecie jesteśmy w stanie uzupełnić naszą ofertę o produkty m.in. HP, IBM, Dell, Fujitsu-Siemiens, Microsoft i wielu innych. Duże doświadczenie naszych pracowników w stosowaniu różnych rozwiązań pozwala zaproponować naszym Klientom urządzenia i rozwiązania dopasowane do ich potrzeb, nie przekraczając jednocześnie budżetu przeznaczonego na informatyzację przedsiębiorstwa.

 


HISTORIA XSYSTEM S.A. – OD 1999 DO 2013 ROKU


Firma XSystem S.A. powstała w roku 1999 jako kontynuacja działalności reorganizowanego oddziału Xerox Polska (3 letnia działalność) – pierwotnie jako System S.C. .

W grudniu 2002 roku firma przekształciła się w Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością.

W 2010 roku część firmy wydzielona została w osobny podmiot gospodarczy XSystem Dystrybucja Sp. z o.o. Aktualnie 100% udziałów w nowo powstałym podmiocie posiada XSystem S.A.

Dnia 22 czerwca 2011 roku Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego wydał postanowienie o wpisaniu spółki XSystem S.A. do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000389966.

W lipcu 2011 roku została przeprowadzona niepubliczna emisja akcji serii C, w wyniku której zostało objęte 400 000 akcji serii C przy cenie emisyjnej 1,50 PLN. 6 września 2011 roku na podstawie uchwały Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. numer 1158/2011 prawa do akcji oraz akcje serii C zostały wprowadzone do Alternatywnego Systemu obrotu na rynku New Connect. Od 13 września 2011 roku prawa do akcji, a potem akcje, są notowane na rynku New Connect.

W pierwszych latach swojej działalności, XSystem skupiał się na sprzedaży do sprzętu biurowego, jak również urządzeń do druku cyfrowego wraz z ich obsługą posprzedażową, dostarczając jednocześnie na rynek łódzki wszelkiego rodzaju materiały eksploatacyjne do urządzeń kopiujących.

W chwili obecnej, działalność XSystem skupia się na budowie rozwiązań obiegu dokumentów w środowisku Klienta, elektronicznych archiwach dokumentów (repozytoriach) wraz z dostawami sprzętu kopiująco-drukującego, jak również infrastruktury IT oraz dostaw urządzeń do druku cyfrowego dla środowiska poligraficznego.

Pod względem strategii rozwoju Spółki i zakresu jej działalności, historię można podzielić na kilka etapów.

 

ETAP I – WDRAŻANIE SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH WSPIERAJĄCYCH ZARZĄDZANIE – ROK 2003

Wzrost konkurencyjności na rynku wymaga stosowania coraz nowocześniejszych narzędzi informatycznych. Dzięki wykorzystaniu finansowania ze środków Phare, Spółka uruchamia projekt wdrożenia zintegrowanego systemu CRM. Świadomość wad rozproszonego przechowywania różnych informacji handlowych prowadzi do wdrożenie zaawansowanego systemu webowego, wspomagającego pracę działu handlowego. Zastosowanie nowoczesnych aplikacji biznesowych wymusza również powstanie nowoczesnej infrastruktury sprzętowej – pojawiają się pierwsze profesjonalne serwery aplikacji oraz system centralnej autoryzacji i identyfikacji użytkowników. W trakcie wdrożenia systemu CRM, prowadzonego razem z dostawcą oprogramowania, XSystem zyskuje ogromne doświadczenie, przydatne również w następnych projektach.

 

ETAP II – ROZWÓJ SYSTEMÓW WSPOMAGAJĄCYCH WZROST WYDAJNOŚCI PRACY – 2004 – 2007

Dzięki przyjętej strategii rozwoju, XSystem odchodzi od modelu sprzedaży samych urządzeń i skupia się na oferowaniu Klientom kompletnych rozwiązań oraz na dostarczaniu usług. W takim modelu korzyści osiąga zarówno dostawca – mogąc oferować zaawansowane rozwiązania informatyczne – jak również Klient – mogąc znacznie obniżyć koszty swojej działalności, jednocześnie usprawniając swoje procesy biznesowe.

Przeprowadzone wdrożenia systemów zliczania i kontroli wydruków i realizowane w różnych instytucjach, potwierdzają słuszność przyjętych założeń – Klienci dzięki inwestycjom w nowe rozwiązania wykazują oszczędności.

 

ETAP III – NOWA SIEDZIBA – 2008 – 2011

Przeprowadzka do nowych pomieszczeń daje okazję do unowocześnienia infrastruktury teleinformatycznej. Zgodnie ze strategią rozwoju, XSystem decyduje się na wdrożenie usług telefonii w oparciu o nowoczesne systemy informatyczne. Inwestycja pozwala na zwiększenie elastyczności w konfiguracji usług głosowych oraz na znaczne zmniejszenie kosztów działania przedsiębiorstwa. Integracja usług i wdrożenie nowych, zintegrowanych systemów informatycznych są odpowiedzią na wciąż rosnące potrzeby firmy w zakresie zarządzania informacją – nie tylko handlową.

Zmiana siedziby Spółki ma również ogromny wpływ na wzrost komfortu pracy pracowników i polepszenie współpracy
w ramach różnych działów przedsiębiorstwa.

 

ETAP IV – ROZBUDOWA OFERTY SPÓŁKI - INTEGRACJA USŁUG – 2010 - 2013

Milowym krokiem w rozwoju była decyzja o wprowadzeniu akcji Spółki do notowań na rynku New Connect i uzyskanie przez XSystem S.A. statutu Spółki Publicznej. Pozwoliło to znacznie podnieść wiarygodność Spółki wśród nowo pozyskiwanych partnerów biznesowych.

Zaraz po debiucie, Spółka rozpoczęła rozmowy z zaprzyjaźnioną działalnością gospodarczą - „Synetrix” z Sieradza, wyspecjalizowaną we wdrażaniu rozwiązań obiegu dokumentów (DMS – Document Management System) klasy ECM (Enterprise Content Management) o przejęciu jej zasobów w celu uzupełnienia portfolio świadczonych usług, co nastąpiło 7 lutego 2012.

HISTORIA SYNETRIX:

2006 – rozpoczęcie działalności
2007 – pierwsze wdrożenie systemu Document Management Systems (DMS)
2008 – pierwsze uruchomienie usługi w modelu SaaS (działa do dzisiaj)
2009 – pierwsze wdrożenie workflow
2010 – pierwszy system zarządzania projektami w oparciu o DMS na potrzeby czołowej instytucji rządowej
2011 – podwykonawstwo w projekcie przetwarzania dokumentacji w zakresie skanowania; czas realizacji projektu to 44 miesiące, wartość to ok. 1 mln netto
2012 – włączenie firmy Synetrix do struktur XSystem S.A.
Równolegle, w roku 2012, został zakończony projekt opracowania systemu informatycznego do świadczenia e-usług, pozwalającego sprawnie zarządzać flotą drukującą Klientów oraz logistyką dostaw materiałów eksploatacyjnych. Dzięki udziałowi w konkursie RPO IV.3 „Technologie dla przedsiębiorstw” (wartość projektu 1 110 200 zł) powstała aplikacja internetowa, będąca na rynku unikalną propozycją wspomagania zarządzania środowiskiem druku w każdym przedsiębiorstwie.

Nastąpiła również rozbudowa środowiska informatycznego firmy w oparciu o nowoczesne serwery i pamięci masowe, konieczne do realizowania usługi.

Rok 2013 jest kontynuacją poszerzania kompetencji i rozbudowy zespołu merytorycznego wsparcia w zakresie świadczenia usług związanych z ogólnie pojętym przetwarzaniem dokumentów w postaci i do postaci elektronicznej. Również ze względu na polepszenie warunków pracy, sieradzki oddział firmy zmienił swoją lokalizację, zyskując znacznie większą powierzchnię
w nowoczesnej przestrzeni biurowej.

 

ETAP V - TWORZENIE WŁASNYCH APLIKACJI I WPROWADZENIE NOWYCH INNOWACYJNYCH USŁUG - 2013 - 2014

Kontynuacją przyjętej kilka lat wcześniej strategii rozwoju firmy – z przedsiębiorstwa handlowego w firmę oferującą kompletne rozwiązania - jest rozpoczęcie tworzenia własnego systemu do zarządzania dokumentami klasy ECM (Enterprise Content Management – systemu zarządzania treścią przedsiębiorstwa) w oparciu o najnowsze technologie i rozwiązania programistyczne. Koszt realizacji tego projektu wyniesie 2 273 869 zł brutto. Na jego realizację XSystem S.A. otrzymała dofinansowanie w ramach programu RPO III.3 Innowacyjność przedsiębiorstw w wysokości 1 390 211,37 zł.


Specializacje punktu serwisowego:

[ Pogwarancyjna naprawa Drukarki komputerowe Łódź ], [ Pogwarancyjna naprawa Kserokopiarki Łódź ], [ Pogwarancyjna naprawa Skanery i plotery Łódź ], [ Gwarancyjna naprawa Drukarki komputerowe Łódź ], [ Gwarancyjna naprawa Kserokopiarki Łódź ], [ Gwarancyjna naprawa Skanery i plotery Łódź ],

Serwis pogwarancyjny Łódź
XSystem S.A.

Serwis gwarancyjny Łódź
XSystem S.A.

Usługi powiązane z naprawą sprzętu

Drukarki komputerowe :
-

HP


-

Oki


-

Xerox



Kserokopiarki :
-

Oki


-

Ricoh


-

Sharp


-

Xerox



Skanery i plotery :
-

Xerox



Drukarki komputerowe :
-

Oki


-

Xerox



Kserokopiarki :
-

Oki


-

Sharp


-

Xerox



Skanery i plotery :
-

Xerox



Serwis naprawa drukarek Łódź :


Naprawa i oczyszczenie drogi przejścia papieru, mechanizmu pobierania papieru. Czyszczenie i konserwacja elementu grzewczego, wałków, rolek, pasków, głowicy drukującej. Konserwacja i smarowanie łożysk, kół zębatych. Wymiana tonera, atramentu, bębna, developera, głowicy drukującej.


Serwis naprawa kserokopiarek Łódź :


Naprawa gdy: kopiarka jest włączona lecz nie działa, nie kopiuje po włączeniu przycisku, wydruk jest zabrudzony, kopia jest zbyt jasna lub ma czarne linie, niska jakość kopii, nie można wykonać kopii nawet po usunięciu zablokowanego papieru, toner jest nadmiernie zużywany. Usługi: montaż, instalacja i konfiguracja, konserwacja, sprawdzanie stanu technicznego, Przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne, sprawdzanie kodów serwisowych. Czyszczenie optyki modułu skanera. Naprawa i wymiana zespołu bębna, developera, zespołu utrwalania, podajnika papieru.


Serwis naprawa skanerów i ploterów Łódź :


Czyszczenie oraz wymiana i naprawa: toru przejścia papieru, wnętrza oraz stacji serwisowej i karetki, rolek pobierania papieru, rolek transportowych, zębatek i głowic, mechanizmu pobierania papieru, układu optycznego, obudowy. Usuwanie problemów z zacięciem papieru.

Opinie użytkownków
Wpisz adres z którego jedziesz: (Miasto, ulica nr domu)




Wszelkie prawa zastrzeżone
Kopiowanie materiałów zabronione
Strona wykorzystuje cookies. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. więcej
Zamknij komunikat
facebook
google+
Poleć znajomym stronę serwisko.pl