Awaria urządzenia ?
Szukaj serwisu w Twoim mieście
Dodaj firmę
rejestruj za darmo
Wyszukaj Serwisu w Twoim mieście

Województwo

Miasto

Rodzaj sprzętu

Producent

Typ serwisu

Poleca: 0% osób
Firma: 

PC HELP Andrzej Nizioł

Adres: 

03-968 Warszawa

Saska 2/99

Pokaż kontakt
Informacja
Usługi
Komentarze i oceny
Jak dojechać
Kontakt z Serwisem

PC HELP

Witam Państwa,

firma PC HELP Andrzej Nizioł powstała w 2005 roku, po wielu latach i setkach rozwiązanych problemów, pasja przekształciła się w profesjonalną obsługę informatyczną dla firm jak i osób prywatnych. Zajmujemy się sprawami błahymi jak i sprawami technicznie skomplikowanymi nie boimy się wyzwań lecz czego nie umiemy tego nie robimy. Tu nie ma miejsca na fuszerkę, zawsze wykonujemy swoją pracę rzetelnie i uczciwie.
Zachęcam Państwa do korzystania z naszych usług gwarantujemy naprawdę wysoką jakość usługi.

Z poważaniem
Właściciel Andrzej Nizioł


Serwis

Powierzając nam swój sprzęt komputerowy mogą Państwo być pewni, że będzie on w dobrych rękach. Jesteśmy rzetelną firmą i u nas nie ma tzw. „fuszerki”

I. Zasady wykonania napraw

1. Naprawy w serwisie realizowane są w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do serwisu wraz z kompletem wymaganych dokumentów i wyposażenia. Termin ten może ulec przedłużeniu do 30 dni roboczych, gdy potrzebna jest naprawa w specjalistycznym serwisie lub dostępność części jest ograniczona.
2. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się na dyskach twardych i innych nośnikach dostarczonych do naprawy, jeżeli klient nie zleci ich archiwizacji przy dostarczeniu sprzętu do naprawy. Zabezpieczenie kopii danych znajdujących się na nośnikach spoczywa na właścicielu urządzenia.
3. Sprzęt dostarczony do serwisu powinien zawierać kompletne wyposażenie oraz dokładny opis usterek i zakres prac jakie mają być zrealizowane. (komputery PC bez kabli zasilających, klawiatur, myszek).
4. W przypadku naprawy gwarancyjnej dostarczona powinna być karta gwarancyjna i/lub dokument potwierdzający zakup.
4a. Gwarancją nie są objęte i traktowane są jako naprawa płatna: – Czynności przewidziane w instrukcji obsługi lub instalacji, do wykonania których zobowiązany jest Klient we własnym zakresie i na własny koszt np: konserwacja, instalacja oprogramowania, wymiana materiałów eksploatacyjnych itp.
– odzyskiwanie danych z uszkodzonych dysków twardych
– uszkodzenia mechaniczne, termiczne lub celowe uszkodzenie produktu i wywołanie w nim wady.
– uszkodzenia i wady wynikłe na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania lub przechowywania czy konserwacji, instalacji, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych dokonanych przez użytkownika
– produkty które nie zostały dostarczone w specjalnym opakowaniu przeznaczonym do jego transportu (np dyski twarde w foli antyelektrostatycznej)
5. Serwis realizuje naprawę i usuwa usterki tylko w zakresie zgłoszonym przez klienta w momencie przyjęcia sprzętu do naprawy.
6. W przypadku braku opisu usterki lub nieuzasadnionej reklamacji serwis pobiera opłatę za dokonanie przeglądu
testowania w wysokości podanej w cenniku.
7. W przypadku rezygnacji z naprawy pobierana jest opłata w wysokości podanej w cenniku.
8. Zlecenia w serwisie wykonywane są wg kolejności dostarczenia, jedyną możliwością przyspieszenia naprawy jest zamówienie dodatkowo płatnej wg cennika „naprawy ekspresowej” – poz. 13 w niniejszym cenniku.
9. O zakończeniu zlecenia i możliwości odbioru sprzętu klient jest niezwłocznie informowany telefonicznie przez pracownika serwisu na numer telefonu podany na dokumencie PD.
10. W przypadku nie odebrania sprzętu przez klienta w terminie 1 miesiąca od daty zakończenia zlecenia, pomimo tego że klient został poinformowany telefonicznie oraz pisemnie sprzęt zostaje zezłomowany przez serwis.
11. Dokument PD wydany przy przyjęciu sprzętu do naprawy jest jedynym upoważniającym do odebrania sprzętu z serwisu. Serwis nie ma prawnej możliwości weryfikowania danych osobowych klienta zgłaszającego się z w/w dokumentem.
12. Przy odbiorze sprzętu z naprawy klient ma możliwość sprawdzenia poprawności działania sprzętu i wykonania zleconych prac.

II. Podstawowa instalacja sytemu operacyjnego.

Usługa obejmuje:
– usunięcie istniejących danych – bez kopii zapasowej
– zdjęcie i założenie partycji na HDD
– formatowanie dysku twardego
– testowanie dysku twardego
– instalacja systemu operacyjnego
– instalacja sterowników do zainstalowanych urządzeń (nie obejmuje urządzeń zewnętrznych nie dostarczonych do serwisu takich jak drukarki, skanery itp.)
– ściągnięcie i zainstalowanie najnowszych aktualizacji i poprawek do systemu operacyjnego.

III. Instalacja systemu operacyjnego z archiwizacją i przeniesieniem danych

Usługa obejmuje:
– archiwizacja wskazanych przez klienta danych na CD, DVD lub dysku zewnętrznym
– usuniecie istniejących danych
– zdjęcie i założenie partycji na HDD
– formatowanie dysku twardego
– testowanie dysku twardego
– instalacja systemu operacyjnego
– instalacja sterowników do zainstalowanych urządzeń (nie obejmuje urządzeń zewnętrznych nie dostarczonych do serwisu takich jak drukarki, skanery itp.)
– ściągnięcie i zainstalowanie najnowszych aktualizacji i poprawek do systemu operacyjnego
– odtworzenie danych z kopii

IV. Instalacja systemu operacyjnego z odtworzeniem danych i aplikacji

Usługa obejmuje:
– archiwizacja wskazanych przez klienta danych na CD, DVD lub dysku zewnętrznym
– usunięcie istniejących danych
– zdjęcie i założenie partycji na HDD
– formatowanie dysku twardego
– testowanie dysku twardego
– instalacja systemu operacyjnego
– instalacja sterowników do zainstalowanych urządzeń (nie obejmuje urządzeń zewnętrznych nie dostarczonych do serwisu takich jak drukarki, skanery itp.)
– ściągnięcie i zainstalowanie najnowszych aktualizacji i poprawek do systemu operacyjnego
– reinstalacja i konfiguracja używanego oprogramowania
– odtworzenie danych z kopii
U W A G A ! ! !
SERWIS INSTALUJE OPROGRAMOWANIE SYSTEMOWE I APLIKACJE WYŁĄCZNIE Z NOŚNIKÓW DOSTARCZONYCH PRZEZ KLIENTA LUB ZAKUPIONYCH W NASZEJ FIRMIE.

V. Usuwanie wirusów, robaków, dialerów, spyware

Usługa obejmuje:
– sprawdzenie wszystkich zbiorów w komputerze i usunięcie (ewentualnie zneutralizowanie) wszelkiego rodzaju niepożądanego oprogramowania takiego jak: wirusy, robaki internetowe, programy typu spyware, dialery itp.

U W A G A ! ! !
MOŻE BYĆ NIEZBĘDNE PRZEINSTALOWANIE SYSTEMU OPERACYJNEGO.

VI. Instalacja podzespołów zakupionych w naszej firmie firmie.

– przy dostarczeniu sprzętu do serwisu
– u klienta

U W A G A ! ! !
MOŻE BYĆ NIEZBĘDNE PRZEINSTALOWANIE SYSTEMU OPERACYJNEGO.

VII. Praca serwisu w zakresie nie objętym powyższymi punktami
– W indywidualnych przypadkach istnieje możliwość wprowadzenia dla stałych klientów dogodnych rabatów na wykonywane usługi.
– Istnieje możliwość podpisania umowy o świadczenie usługi na określony czas dla firmy w postaci przedpłaty-abonamentu cena takiej usługi jest negocjowana indywidualnie z zainteresowaną stroną. (ilość godzin, czas reakcji na zdarzenie, oraz zakres świadczonej usługi).

VIII. Usługa expressowa

– rozpoczęcie naprawy urządzenia w ciągu 4 godzin od zgłoszenia awarii,
zakończenie naprawy urządzenia w ciągu max. 24 godzin od rozpoczęcia naprawy.

UWAGA: Usługa płatna extra czyli 1,5x stawki podstawowej usługi. Usługa może być
nie dostępna z przyczyn technicznych. PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY.

IX. Odzyskiwanie danych utraconych w wyniku skasowania lub awarii dysku twardego.

Czas potrzebny na odzyskanie danych jak również cena usługi znana jest po przedstawieniu dokładnej usterki czasu od jej wystąpienia.
Ceną za usługę tego typu podaję po ok. 12h od zgłoszenia w/w usterki.



Specializacje punktu serwisowego:

[ Pogwarancyjna naprawa Drukarki komputerowe Warszawa ], [ Pogwarancyjna naprawa Komputery stacjonarne Warszawa ], [ Pogwarancyjna naprawa Konsole do gier Warszawa ], [ Pogwarancyjna naprawa Kserokopiarki Warszawa ], [ Pogwarancyjna naprawa Laptopy, Netbooki Warszawa ], [ Pogwarancyjna naprawa Skanery i plotery Warszawa ],

Serwis pogwarancyjny Warszawa
PC HELP Andrzej Nizioł

Serwis gwarancyjny Warszawa
PC HELP Andrzej Nizioł

Usługi powiązane z naprawą sprzętu

Drukarki komputerowe :
-

Brother


-

Canon


-

Dell


-

Epson


-

HP


-

Konica Minolta


-

Kyocera Mita


-

Lexmark


-

Oki


-

Olivetti


-

Samsung


-

Xerox


-

Inne / Pozostałe



Komputery stacjonarne :
-

Acer


-

Apple


-

Asus


-

Benq


-

Dell


-

Fujitsu Siemens


-

HP


-

Komputery Składane


-

Lenovo ,IBM


-

Samsung


-

Sony


-

Inne / Pozostałe


-

USŁUGA: czyszczenie,konserwacja


-

USŁUGA: instalacje sieci komputerowych


-

USŁUGA: odzyskiwanie danych



Konsole do gier :
-

Microsoft XBOX


-

Nintendo


-

Sony PlayStation



Kserokopiarki :
-

Brother


-

Canon


-

Develop


-

Konica Minolta


-

Kyocera Mita


-

Muratec


-

Nashuatec


-

Oce


-

Oki


-

Panasonic


-

Ricoh


-

Sharp


-

Toshiba


-

Utax


-

Xerox


-

Inne / Pozostałe



Laptopy, Netbooki :
-

Acer


-

Apple


-

Aristo


-

Asus


-

Benq


-

Dell


-

Fujitsu Siemens


-

Gateway


-

Gericom


-

HP, Compaq


-

Lenovo, IBM


-

Maxdata


-

MSI


-

Packard Bell


-

Samsung


-

Sony


-

Toshiba


-

Inne / Pozostałe


-

USŁUGA: czyszczenie,konserwacja


-

USŁUGA: odzyskiwanie danych



Skanery i plotery :
-

Canon


-

Contex


-

Epson


-

Fujitsu


-

HP


-

Konica Minolta


-

Lynx


-

Maxtech


-

MegaPlot


-

Mustek


-

OCE


-

OverMax


-

Plustek


-

Qscanner


-

Seiko


-

Seron


-

Techsol


-

TwinJet


-

Xerox



Firma nie realizuje napraw gwarancyjnych

Serwis naprawa drukarek Warszawa :


Naprawa i oczyszczenie drogi przejścia papieru, mechanizmu pobierania papieru. Czyszczenie i konserwacja elementu grzewczego, wałków, rolek, pasków, głowicy drukującej. Konserwacja i smarowanie łożysk, kół zębatych. Wymiana tonera, atramentu, bębna, developera, głowicy drukującej.


Serwis naprawa komputerów stacjonarnych Warszawa :


Błędy w wyświetlanym obrazie, nie wykrywa urządzeń USB, problemy z siecią LAN i WiFi, blue screen, głośny wentylator, wymiana podzespołów i modernizacja, nie uruchamia się komputer, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wgranie i aktualizacja Biosu, diagnoza komputera, Reballing układów BGA, przegrzewanie. Odwirusowanie - usuwanie wirusów, trojanów, robaków. Naprawa , wymiana i montaż uszkodzonych podzespołów: karta graficzna, klawiatura, wentylator, karta dźwiękowa, procesor, pamięć, dysk twardy, płyta główna, myszka, zasilacz komputerowy, dysk SSD, napęd, czytnik. Aktualizacja oprogramowania, czyszczenie rejestrów systemowych, defragmentacja dysku, tworzenie kopii bezpieczeństwa, odzyskanie hasła. Instalacja i konfiguracja sterowników- driverów, systemu operacyjnego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania, połączenia internetowego, routera, skrzynek email, sieci LAN i WIFI , serwera, bezprzewodowego Internetu. Odzyskiwanie danych - skasowanych plików, partycji z uszkodzonych dysków twardych, dysków SSD, pamięci przenośnych pendrive, kart pamięci, urządzeń z wbudowaną pamięcią Flash oraz innych nośników.


Serwis naprawa konsoli do gier Warszawa :


Wymiana i naprawa napędów DVD, blu-ray oraz flash, zasilaczy, czerwonej / żółtej diody, laseru, kontrolerów, padów, ps move, kinect, gniazd HDMI i USB, płyt głównych, 1 Czerwona Dioda E6x, Rod 3 Czerwone Diody E7x REFLOW, Rod 3 Czerwone Diody E7x Reballing , REFLOW, Reballing układu BGA. Konserwacja, czyszczenie konsoli - wiatraka i układu chłodzenia, wymiana pasty termoprzewodzącej, montaż dodatkowego chłodzenia, regeneracja płyt, czyszczenie wymiana pasty pod procesorami, czyszczenie po zalaniu, przywracanie systemu, upgrade / downgrade systemu. Naprawa usterek: na ekranie pojawiają się artefakty, napęd nie czyta płyt DVD lub czyta bardzo długo, nie uruchamia się konsola, pojawia się błąd na ekranie, świecą się trzy czerwone diody, konsola uruchamia się i jest dźwięk ale nie ma obrazu, brak połączenia padów z konsolą, przegrzewanie konsoli, nie startuje lub zawiesza się. Konsola włącza się wraz z błędami E64, E65, E71, E73, E74, E79.


Serwis naprawa kserokopiarek Warszawa :


Naprawa gdy: kopiarka jest włączona lecz nie działa, nie kopiuje po włączeniu przycisku, wydruk jest zabrudzony, kopia jest zbyt jasna lub ma czarne linie, niska jakość kopii, nie można wykonać kopii nawet po usunięciu zablokowanego papieru, toner jest nadmiernie zużywany. Usługi: montaż, instalacja i konfiguracja, konserwacja, sprawdzanie stanu technicznego, Przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne, sprawdzanie kodów serwisowych. Czyszczenie optyki modułu skanera. Naprawa i wymiana zespołu bębna, developera, zespołu utrwalania, podajnika papieru.


Serwis naprawa laptopów, netbooków Warszawa :


Naprawa , wymiana i montaż uszkodzonych podzespołów: matryc LCD/ LED i inwerterów, świetlówek wyświetlacza, klawiatur, dysków twardych, pamięci, układów graficznych - reballing BGA, obudów i zawiasów laptopa, gniazda zasilania, napędów czytników optycznych CD / DVD / Blu-ray, płyt głównych po zalaniu, baterii, kart WiFi, gniazd słuchawkowych, gniazd USB, wymiana wtyczek, układu zasilania i sterowania, gniazd procesora, gniazd pamięci. Czyszczenie wnętrza i układu chłodzenia z wymianą materiałów termoprzewodzących - wymiana past i termopadów oraz czyszczenie radiatora i wiatraka. Pomoc przy instalacji i konfiguracji połączenia z internetem, dostępu do internetu, bezprzewodowego Internetu, sieci WiFi. Odzyskiwanie danych z: skasowanych plików, partycji z uszkodzonych dysków twardych, dysków SSD, pamięci przenośnych pendrive, uszkodzonych kart pamięci, urządzeń z wbudowaną pamięcią Flash oraz innych nośników, wszelkich innych nośników pamięci. Aktualizacja oprogramowania, czyszczenie rejestrów systemowych, defragmentacja dysku, tworzenie kopii bezpieczeństwa, odzyskanie hasła. Instalacja i konfiguracja: sprzętu sieciowego, sterowników- driverów, systemu operacyjnego, urządzeń peryferyjnych, printserwerów, kamer IP, oprogramowania, połączenia internetowego, routera, skrzynek email, sieci LAN i WIFI , serwera, bezprzewodowego Internetu. Odwirusowanie czyli usuwanie wirusów, trojanów, robaków. Modernizacja notebooków - wymiana procesorów, rozbudowa pamięci. Usterki: brak obrazu na monitorze, nie wykrywa urządzeń USB, problemy z siecią Lan i WiFi, blue screen, głośny wentylator, wymiana podzespołów i modernizacja, nie uruchamia się laptop, wgranie i aktualizacja Biosu, diagnoza laptopa, przegrzewanie laptopa, pęknięta matryca, buczący wiatrak, ciemny obraz, nie włącza się, uszkodzone zawiasy, pęknięta obudowa, laptop po burzy lub zalany, paski na ekranie.


Serwis naprawa skanerów i ploterów Warszawa :


Czyszczenie oraz wymiana i naprawa: toru przejścia papieru, wnętrza oraz stacji serwisowej i karetki, rolek pobierania papieru, rolek transportowych, zębatek i głowic, mechanizmu pobierania papieru, układu optycznego, obudowy. Usuwanie problemów z zacięciem papieru.

Opinie użytkownków
Wpisz adres z którego jedziesz: (Miasto, ulica nr domu)




Wszelkie prawa zastrzeżone
Kopiowanie materiałów zabronione
Strona wykorzystuje cookies. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. więcej
Zamknij komunikat
facebook
google+
Poleć znajomym stronę serwisko.pl