Awaria urządzenia ?
Szukaj serwisu w Twoim mieście
Dodaj firmę
rejestruj za darmo
Wyszukaj Serwisu w Twoim mieście

Województwo

Miasto

Rodzaj sprzętu

Producent

Typ serwisu

Poleca: 0% osób
Firma: 

PC FACTORY SA

Adres: 

72-100 Goleniów

Prosta 30

Pokaż kontakt
Informacja
Usługi
Komentarze i oceny
Jak dojechać
Kontakt z Serwisem

Adres: Łozienica, ul. Prosta 30 72-100 Goleniów Telefon: +48 91 44 11 000 Fax: +48 99 31 18 488

 

Zawsze w gotowości

Dobre i nowoczesne wyroby to nie wszystko czego potrzebują nasi klienci. Równie istotne jest to czy można na nas liczyć gdy pojawiają się jakiekolwiek trudności w trakcie jego użytkowania. PC Factory zapewnia swoim klientom profesjonalny serwis techniczny, który realizuje naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w bardzo dogodnym dla klientów systemie „door to door”. Oznacza to, że wszystko co musi zrobić użytkownik komputera wymagającego interwencji serwisowej to dokonanie telefonicznego zgłoszenia w naszym Dziale Pomocy Technicznej. Odbiór sprzętu z miejsca użytkowania i jego dostawa po naprawie odbywa się we wskazanym przez klienta miejscu za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Wysokie kompetencje

PC Factory jako producent wysokiej klasy urządzeń elektroniki konsumenckiej, posiada szczególne kompetencje do realizacji usług serwisowych. Wysoko wykwalifikowany personel ciągle podnoszący swoje kwalifikacje uczestnicząc w specjalistycznych szkoleniach oraz cenne doświadczenie zdobyte w trakcie konstruowania i produkcji sprzętu komputerowego stanowią o tym, że nasz Serwis jest wysoko oceniany przez naszych klientów i zdolny rozwiązać każdy problem techniczny. Dzięki temu jesteśmy przygotowania do realizacji napraw szerokiej gamy sprzętu elektronicznego i elektromechanicznego: sprzętu IT, urządzeń elektronicznych powszechnego użytku, małego sprzętu domowego, sprzętu medycznego i pomiarowego.

Ogólnopolska struktura

Oprócz serwisu centralnego funkcjonującego w siedzibie przedsiębiorstwa posiadamy kilkadziesiąt oddziałów zlokalizowanych w większych miastach w Polsce, pełniących rolę serwisu pierwszego kontaktu, realizujących naprawy „on-site” oraz ekipy instalatorów zaawansowanego sprzętu elektronicznego. Pozwala to na realizację dużych zleceń zwiaznych z obsługą przetargów publicznych i korporacyjnych.

Autoryzacje producentów

W tym miejscu podkreślić jeszcze należy, że nasz personel techniczny jest w stanie realizować nie tylko naprawy własnych produktów ale uzyskał również autoryzacje serwisowe innych wiodących na rynku producentów. Dzięki temu PC Factory stała się oficjalnym partnerem serwisowym następujących dostawców sprzętu komputerowego: Toshiba (notebooki), Fujitsu Technology Solutions (komputery stacjonarne i notebooki), Hewlett-Packard (serwery, komputery stacjonarne, notebooki, drukarki), Sony (notebooki).

 

Ważne informacje

  • Jeżeli urządzenie jest wysyłane do Serwis MLS Sp. z o.o. to należy umieścić numer zlecenia serwisowego na zewnątrz opakowania.
  • Należy dołączyć kopię faktury jako dowód zakupu. W przeciwnym wypadku realizacja naprawy na warunkach gwarancji może być utrudniona.
  • Przed wysłaniem urządzenia należy koniecznie wykonać kopię zapasową danych(pliki, wiadomości e-mail itd.), aby zabezpieczyć się na wypadek utraty danych podczas naprawy.
  • Jeżeli odpowiednie nośniki nie zostały jeszcze utworzone, zdecydowanie zalecamyutworzenie i zachowanie nośników do odzyskiwania systemu.
  • Zalecamy usunięcie informacji poufnych, zastrzeżonych lub personalnych z systemu operacyjnego.
  • Należy upewnić się, że dyski CD, DVD, itd. nie znajdują się w stacji dysków optycznych systemu (jeżeli jest dostępna) i usunąć zewnętrzne nośniki magazynujące.
  • Urządzenie do transportu należy umieścić w oryginalnym opakowaniu, zaś w przypadku użycia opakowania zastępczego należy użyć wytrzymałe pudełko kartonowe. Puste miejsca należy wypełnić pianką styropianową lub folią pęcherzykową. Należy upewnić się, że urządzenie nie przemieszcza się w opakowaniu.
  • Jeżeli konsultant działu Infolinii MLS Sp. z o.o. nie przekaże odpowiednich zaleceń, nie należy wysyłać podręczników użytkownika lub akcesoriów np.: dyski CD do Serwis MLS Sp. z o.o.
  • Osoba zgłaszająca urządzenie do naprawy, podając dane osobowe w niniejszym formularzu oświadcza, że są one zgodne z prawdą.

Specializacje punktu serwisowego:

[ Pogwarancyjna naprawa Laptopy, Netbooki Goleniów ], [ Gwarancyjna naprawa Komputery stacjonarne Goleniów ], [ Gwarancyjna naprawa Laptopy, Netbooki Goleniów ],

Serwis pogwarancyjny Goleniów
PC FACTORY SA

Serwis gwarancyjny Goleniów
PC FACTORY SA

Usługi powiązane z naprawą sprzętu

Laptopy, Netbooki :
-

Sony



Komputery stacjonarne :
-

HP



Laptopy, Netbooki :
-

HP, Compaq


-

Toshiba



Serwis naprawa komputerów stacjonarnych Goleniów :


Błędy w wyświetlanym obrazie, nie wykrywa urządzeń USB, problemy z siecią LAN i WiFi, blue screen, głośny wentylator, wymiana podzespołów i modernizacja, nie uruchamia się komputer, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wgranie i aktualizacja Biosu, diagnoza komputera, Reballing układów BGA, przegrzewanie. Odwirusowanie - usuwanie wirusów, trojanów, robaków. Naprawa , wymiana i montaż uszkodzonych podzespołów: karta graficzna, klawiatura, wentylator, karta dźwiękowa, procesor, pamięć, dysk twardy, płyta główna, myszka, zasilacz komputerowy, dysk SSD, napęd, czytnik. Aktualizacja oprogramowania, czyszczenie rejestrów systemowych, defragmentacja dysku, tworzenie kopii bezpieczeństwa, odzyskanie hasła. Instalacja i konfiguracja sterowników- driverów, systemu operacyjnego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania, połączenia internetowego, routera, skrzynek email, sieci LAN i WIFI , serwera, bezprzewodowego Internetu. Odzyskiwanie danych - skasowanych plików, partycji z uszkodzonych dysków twardych, dysków SSD, pamięci przenośnych pendrive, kart pamięci, urządzeń z wbudowaną pamięcią Flash oraz innych nośników.


Serwis naprawa laptopów, netbooków Goleniów :


Naprawa , wymiana i montaż uszkodzonych podzespołów: matryc LCD/ LED i inwerterów, świetlówek wyświetlacza, klawiatur, dysków twardych, pamięci, układów graficznych - reballing BGA, obudów i zawiasów laptopa, gniazda zasilania, napędów czytników optycznych CD / DVD / Blu-ray, płyt głównych po zalaniu, baterii, kart WiFi, gniazd słuchawkowych, gniazd USB, wymiana wtyczek, układu zasilania i sterowania, gniazd procesora, gniazd pamięci. Czyszczenie wnętrza i układu chłodzenia z wymianą materiałów termoprzewodzących - wymiana past i termopadów oraz czyszczenie radiatora i wiatraka. Pomoc przy instalacji i konfiguracji połączenia z internetem, dostępu do internetu, bezprzewodowego Internetu, sieci WiFi. Odzyskiwanie danych z: skasowanych plików, partycji z uszkodzonych dysków twardych, dysków SSD, pamięci przenośnych pendrive, uszkodzonych kart pamięci, urządzeń z wbudowaną pamięcią Flash oraz innych nośników, wszelkich innych nośników pamięci. Aktualizacja oprogramowania, czyszczenie rejestrów systemowych, defragmentacja dysku, tworzenie kopii bezpieczeństwa, odzyskanie hasła. Instalacja i konfiguracja: sprzętu sieciowego, sterowników- driverów, systemu operacyjnego, urządzeń peryferyjnych, printserwerów, kamer IP, oprogramowania, połączenia internetowego, routera, skrzynek email, sieci LAN i WIFI , serwera, bezprzewodowego Internetu. Odwirusowanie czyli usuwanie wirusów, trojanów, robaków. Modernizacja notebooków - wymiana procesorów, rozbudowa pamięci. Usterki: brak obrazu na monitorze, nie wykrywa urządzeń USB, problemy z siecią Lan i WiFi, blue screen, głośny wentylator, wymiana podzespołów i modernizacja, nie uruchamia się laptop, wgranie i aktualizacja Biosu, diagnoza laptopa, przegrzewanie laptopa, pęknięta matryca, buczący wiatrak, ciemny obraz, nie włącza się, uszkodzone zawiasy, pęknięta obudowa, laptop po burzy lub zalany, paski na ekranie.

Opinie użytkownków
Wpisz adres z którego jedziesz: (Miasto, ulica nr domu)




Wszelkie prawa zastrzeżone
Kopiowanie materiałów zabronione
Strona wykorzystuje cookies. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. więcej
Zamknij komunikat
facebook
google+
Poleć znajomym stronę serwisko.pl